PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 24 Cº
Mínima: 10 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
sol
TEMPS ACTUAL

10,9 Cº
sol
DIVENDRES, 31 OCTUBRE 2014 | 08.33hh
acn

Actualitat


El pav P3 acull els campionats d'Espanya i del món de cotxes elèctrics

Cassà, capital mundial dels cotxes slot


Esports DIVENDRES, 2 SETEMBRE 2011. 17:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Pels afeccionats al petit gran món del slot , o sigui les curses de cotxes en circuits elèctrics, Cassà es converteix durant 15 dies en la fita somiada amb campionats de tota mena que tenen el màxim nivell en ser estatals i mundials. La col·laboració del Magnífic Ajuntament de Cassà i del Foment Esportiu Cassanenc ha estat clau perquè en el nou pavelló triple de Cassà es disputi un esdeveniment tant important de slot.


El circuit és impressionant El circuit és impressionant






Per obrir boca el dia 4 es disputa la doble classificatòria espanyola per la NINCO World Cup amb 16 equips de 3 pilots cada un en cada categoria, la més coneguda i amb la que tots hem jugat de petits, escala 1/32 i també en la segona que és molt més moderna i és la XSlot en la que els cotxes són una mica més grans de mida i una mica més potents.
Un total de 96 pilots arribats de tot Espanya participaran en aquesta cursa.

Els nens ho podran provar
Perquè tots els nens cassanencs puguin “tastar” el que és pilotar en una pista de slot professional la organització els ofereix la possibilitat de disputar una cursa els propers dimarts dia 6 i dimecres dia 7 de setembre a les 20h45’ i les 11h45’ de cada dia.
Els nens podran viure la experiència al·lucinats per les grans dimensions del circuit que ocupa tota una pista de basquet amb 16 carrils que permeten la participació simultània de 16 pilots.

Campionats del món
La traca final la tenim els dies 10 i 11 de setembre en què es disputen primer la final mundial de la NINCO World Cup i posteriorment les 24 Hores de resistència organitzades entre el Club de Minibólids Sant Celoni i un grup de cassanencs.

La NINCO World Cup s’estructura, al igual que la classificatòria espanyola, en dos campionat diferents: els 1/32 i el XSlot.
En cada categoria hi participen 16 equips de 3 pilots cada un que venen de tot el món: Finlàndia, Anglaterra, Alemanya, Bèlgica, Portugal, Andorra, Holanda, Itàlia, Sud-àfrica, Illes Canàries i Espanya.
És una competició que també es viu com una festa de germanor entre els diferents països i que acaba en un sopar tots plegats que es farà en el mateix lloc de la cursa.

24 hores seguides
I pels més professionals queda la cursa de resistència de 24 Hores amb els 16 equips de 4 ó 5 pilots que s’han classificat per la gran cursa desprès d’una curs més curta per escollir els millors.

En la cursa llarga, els equips es van rellevant sense descans durant unes llargues 24 hores en les que els petits-grans cotxes donen fe de la seva qualitat i resistència.
Si veieu els equips quedareu impressionats pel nivell de “professionalitat” que tenen en portar intercomunicadors entre el pilot i la resta de l’equip i la rapidesa en què fan els canvis de rodes en els boxes.


Lectures 976 lectures  comentari 4 comentaris



Comentaris

Sant Patrici 10 SETEMBRE 2011 22.11h

#3 La pagat l'Ajuntament, tothom té dret a fer-lo servir. No? En tot cas, hagués sigut millor fer-lo al polivalent del polígon, crec jo. (No estic ficat en cap tipus de comissió dels que han organitzat aquest campionat ni res eh, senzillament és una opinió.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Maria 6 SETEMBRE 2011 23.52h

Estem fent molta propaganda del pavelló tristament anomenat, "triple" , semblem de poble, a tot arreu son triples els pavellons, potser que comencem a buscar-li un nom i a preguntar-nos si el podrem fer servir o no.
Com molt bé diuen en un comentari, la gent de bàsquet porta 4 o 5 temporades esperant aquesta instal·lació i resulta que quan arriba, serveix per tothom i els de bàsquet han de continuar anant a entrenar al polivalent...
A què juguem junta del Foment? Em pensava que a la ge... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Marc 4 SETEMBRE 2011 13.00h

Això està molt bé, però quan s'acava? Segurament és molt egoista fer aquest comentari, però és que els de bàsquet, un any més perdem hores de pista, tot i pavelló triple i tonteries, els nens de la cati s'ho queden tot! La novetat d'aquest any, és una hora de pista menys amb un equip més, fantàstic! I és que al famós pavelló triple, fins i tot hi entrenen els de tenis taula... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Manel 3 SETEMBRE 2011 13.15h Cassà

2 coses: 1-Calia posar: Magnífic Ajuntament???? us paguen més per posar-ho??
2-Prou ja de posar: pavelló TRIPLE!!! és un pavelló normal! que coi triple, hi ha pavellons "triples" que les pistes transversals són més grans que aquestes i no estan tot el dia diguen que és un pavelló "triple". Fa vergonya que haguem de dir això. Pavelló NOU i punt.


Valora aquest comentari:   votar positiu 26   votar negatiu 22
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


giny

giny

giny



publicitat
Centre a mes

Editorial

01.10.2014 22.15

Cassà diu ben clar que vol votar el 9N

En les darreres setmanes, coincidint amb la celebració de la diada de l’11 de setembre a Casà, coma pràcticament tot el país, la ciutadania ha expressat de manera clara ...
Llegir més

Lectures 156 lectures   Comentaris Cap comentari

Agenda

1

nov

DISSABTE, 1 NOVEMBRE 2014. 11:00h

Concert al cementiri amb motiu del dia dels difunts

1

nov

DISSABTE, 1 NOVEMBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL al Casal de Jubilats

2

nov

Des de DIUMENGE, 2 NOVEMBRE 2014. 17:00h fins al DILLUNS, 27 OCTUBRE 2014. 13:30h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al Casal de Jubilats


Tots els actes



giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 807 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1969 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Quina excusa tens per no donar sang?

M. Rosa Costa, Carles Miquel, Paquita Rosa DELEGATS DE L’ASSOCIACIÓ DE DONANTS DE SANG DE GIRONA A CASSÀ.

SEGONA GRAN DEVALLADA CONSECUTIVA A LA DONACIÓ DE SANG A CASSÀ – QUINA EXCUSA TENS PER NO DONAR SANG?. Sabeu?. Aquesta nit als delegats de l’Associació de Donants de Sang ...

Llegir més
Lectures 121 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

21.10.2014. 13:07h

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER  DIMECRES 22 D'OCTUBRE DE 2014 ... Llegir més