PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 26 Cº
Mínima: 15 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
núvols alts
TEMPS ACTUAL

21,2 Cº
DIMARTS, 1 SETEMBRE 2015 | 09.54hh

Actualitat


El pav P3 acull els campionats d'Espanya i del món de cotxes elèctrics

Cassà, capital mundial dels cotxes slot


Esports DIVENDRES, 2 SETEMBRE 2011. 17:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Pels afeccionats al petit gran món del slot , o sigui les curses de cotxes en circuits elèctrics, Cassà es converteix durant 15 dies en la fita somiada amb campionats de tota mena que tenen el màxim nivell en ser estatals i mundials. La col·laboració del Magnífic Ajuntament de Cassà i del Foment Esportiu Cassanenc ha estat clau perquè en el nou pavelló triple de Cassà es disputi un esdeveniment tant important de slot.


El circuit és impressionant El circuit és impressionant






Per obrir boca el dia 4 es disputa la doble classificatòria espanyola per la NINCO World Cup amb 16 equips de 3 pilots cada un en cada categoria, la més coneguda i amb la que tots hem jugat de petits, escala 1/32 i també en la segona que és molt més moderna i és la XSlot en la que els cotxes són una mica més grans de mida i una mica més potents.
Un total de 96 pilots arribats de tot Espanya participaran en aquesta cursa.

Els nens ho podran provar
Perquè tots els nens cassanencs puguin “tastar” el que és pilotar en una pista de slot professional la organització els ofereix la possibilitat de disputar una cursa els propers dimarts dia 6 i dimecres dia 7 de setembre a les 20h45’ i les 11h45’ de cada dia.
Els nens podran viure la experiència al·lucinats per les grans dimensions del circuit que ocupa tota una pista de basquet amb 16 carrils que permeten la participació simultània de 16 pilots.

Campionats del món
La traca final la tenim els dies 10 i 11 de setembre en què es disputen primer la final mundial de la NINCO World Cup i posteriorment les 24 Hores de resistència organitzades entre el Club de Minibólids Sant Celoni i un grup de cassanencs.

La NINCO World Cup s’estructura, al igual que la classificatòria espanyola, en dos campionat diferents: els 1/32 i el XSlot.
En cada categoria hi participen 16 equips de 3 pilots cada un que venen de tot el món: Finlàndia, Anglaterra, Alemanya, Bèlgica, Portugal, Andorra, Holanda, Itàlia, Sud-àfrica, Illes Canàries i Espanya.
És una competició que també es viu com una festa de germanor entre els diferents països i que acaba en un sopar tots plegats que es farà en el mateix lloc de la cursa.

24 hores seguides
I pels més professionals queda la cursa de resistència de 24 Hores amb els 16 equips de 4 ó 5 pilots que s’han classificat per la gran cursa desprès d’una curs més curta per escollir els millors.

En la cursa llarga, els equips es van rellevant sense descans durant unes llargues 24 hores en les que els petits-grans cotxes donen fe de la seva qualitat i resistència.
Si veieu els equips quedareu impressionats pel nivell de “professionalitat” que tenen en portar intercomunicadors entre el pilot i la resta de l’equip i la rapidesa en què fan els canvis de rodes en els boxes.


Lectures 1103 lectures  comentari 4 comentaris



Comentaris

Sant Patrici 10 SETEMBRE 2011 22.11h

#3 La pagat l'Ajuntament, tothom té dret a fer-lo servir. No? En tot cas, hagués sigut millor fer-lo al polivalent del polígon, crec jo. (No estic ficat en cap tipus de comissió dels que han organitzat aquest campionat ni res eh, senzillament és una opinió.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Maria 6 SETEMBRE 2011 23.52h

Estem fent molta propaganda del pavelló tristament anomenat, "triple" , semblem de poble, a tot arreu son triples els pavellons, potser que comencem a buscar-li un nom i a preguntar-nos si el podrem fer servir o no.
Com molt bé diuen en un comentari, la gent de bàsquet porta 4 o 5 temporades esperant aquesta instal·lació i resulta que quan arriba, serveix per tothom i els de bàsquet han de continuar anant a entrenar al polivalent...
A què juguem junta del Foment? Em pensava que a la ge... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Marc 4 SETEMBRE 2011 13.00h

Això està molt bé, però quan s'acava? Segurament és molt egoista fer aquest comentari, però és que els de bàsquet, un any més perdem hores de pista, tot i pavelló triple i tonteries, els nens de la cati s'ho queden tot! La novetat d'aquest any, és una hora de pista menys amb un equip més, fantàstic! I és que al famós pavelló triple, fins i tot hi entrenen els de tenis taula... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Manel 3 SETEMBRE 2011 13.15h Cassà

2 coses: 1-Calia posar: Magnífic Ajuntament???? us paguen més per posar-ho??
2-Prou ja de posar: pavelló TRIPLE!!! és un pavelló normal! que coi triple, hi ha pavellons "triples" que les pistes transversals són més grans que aquestes i no estan tot el dia diguen que és un pavelló "triple". Fa vergonya que haguem de dir això. Pavelló NOU i punt.


Valora aquest comentari:   votar positiu 26   votar negatiu 22
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


Vídeos

Agenda

3

set

DIJOUS, 3 SETEMBRE 2015. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de Jubilats

5

oct

DILLUNS, 5 OCTUBRE 2015. 06:15h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del Casal de Jubilats


Tots els actes



giny

giny

giny

Informació d’interès al ciutadà: #



giny

giny



giny

publicitat
Anunci nuria herrero març 14

Editorial

30.06.2015 17.45

Primer contacte

El nou Ajuntament ha començat a treballar; el 13 de juny, amb el ple de constitució del nou consistori de Cassà es va encetar un nou període de la via municipal que vindrà ...
Llegir més

Lectures 170 lectures   Comentaris Cap comentari

Galeries

Els blocs

21.08.2015. 19:21h

Via Lliure a la Innovació

El talent i la creativitat són la base del desenvolupament, la riquesa i el benestar dels ciutadans. La independència ... Llegir més

Lectures 271 lectures   Comentaris Cap comentari
21.07.2015. 20:58h

Sorpresa fiscal

 L’inefable Sr Montoro s’ha decidit a  moure fitxa en el tema del finançament autonòmic ... Llegir més

Lectures 93 lectures   Comentaris Cap comentari

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 1881 lectures   Comentaris 6 comentaris

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Cent cassanencs infidels?

Marcel .

Segons la llista d'usuaris de la web de cites per a persones casades Ashley Madison que va ser hackejada fa uns dies i la llista de la qual ja ha sigut publicada hi hauria un total de 100 Cassanencs ...

Llegir més
Lectures 280 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

5.08.2015. 14:48h

Festa Major 2015

v:* {behavior:url(#default#VML);} o:* {behavior:url(#default#VML);} w:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} ... Llegir més

Lectures 42 lectures   Comentaris Cap comentari
21.06.2015. 20:09h

Campionats tennis i pàdel

El dissabte de la Festa Major, tal com estava programat, va tenir lloc la final del torneig  de tennis. Després ... Llegir més

Lectures 131 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més