PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 27 Cº
Mínima: 11 Cº
Matí
sol
Tarda
sol
TEMPS ACTUAL

23,6 Cº
sol
DILLUNS, 20 OCTUBRE 2014 | 14.58hh
acn

Actualitat


Finalitzen les obres del camí dels Metges


Societat DIVENDRES, 3 AGOST 2012. 17:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Després de 30 anys de reclamacions han finalitzat les obres del camí conegut com dels Metges en el tram que arriba fins al refugi Les Gavarres.


Senyalitzacions al nou camí Senyalitzacions al nou camí







En el ple de juny l'ajuntament  va aprovar  un nou expedient d’imposició de contribucions especials per als veïns afectats pel camí. A

questa modificació representarà el retorn d’un 40% aproximadament del que havien pagat per aquesta obra, que partia amb un pressupost inicial de 450.000 euros i que es va rebaixar fins als 249.000.
Amb aquest canvi de xifres els veïns pagaran un total de 79.000 euros per tenir aquest tram de camí asfaltat.


L'es obres han afectat uns 2,5 km del camí dels Metges i s’ha aprofitat també per arranjar alguns forats del primer tram que ja estava asfaltat

Coincidint amb aquestes obres la brigada municipal de l’Ajuntament ha fet les modificacions en el giratori de sortida de la urbanització del Mas Cubell perquè els autobusos puguin maniobrar sense problemes quan hi hagi instal·lades les parades de la línia regular de transport públic.
 
 


Lectures 703 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

Un veï del Refugis 4 AGOST 2012 09.17h Cassá de la Selva

No están finalitzades les obres del Camí dels Metges, on están les cunetes tipo americà que estaban en el projecte?, an desaparegut i han quedat uns eslaons de quasi mig metre, (mireu les fotos) per lo perilloses que son se habíen de asfaltar cuatre curves mes amúnt de on se ha finalitzat el asfaltatge, ( on está aquet asfalt?, he?) ens sentim enganyats, despres de trenta anys ho que volem es que se acavi un projecte pactat, no una obra amitges.

Si L'Ajuntament está orgullos de aquesta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny

giny

giny



Vídeos

publicitat
LLimas SL

Editorial

01.10.2014 22.15

Cassà diu ben clar que vol votar el 9N

En les darreres setmanes, coincidint amb la celebració de la diada de l’11 de setembre a Casà, coma pràcticament tot el país, la ciutadania ha expressat de manera clara ...
Llegir més

Lectures 94 lectures   Comentaris Cap comentari

Agenda

23

oct

DIJOUS, 23 OCTUBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de jubilats

25

oct

DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014. 07:45h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del casal de Jubilats

25

oct

DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014. 18:30h
Cineclub vuitimig

Projecció de "Mr.Peabody and Sherman".

26

oct

DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014. 07:30h
Colla Excursionista Cassanenca

XXXVII TRAVESSADA DE LES GAVARRES


Tots els actes



giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 785 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1955 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Quina excusa tens per no donar sang?

M. Rosa Costa, Carles Miquel, Paquita Rosa DELEGATS DE L’ASSOCIACIÓ DE DONANTS DE SANG DE GIRONA A CASSÀ.

SEGONA GRAN DEVALLADA CONSECUTIVA A LA DONACIÓ DE SANG A CASSÀ – QUINA EXCUSA TENS PER NO DONAR SANG?. Sabeu?. Aquesta nit als delegats de l’Associació de Donants de Sang ...

Llegir més
Lectures 43 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

13.10.2014. 12:50h

EL CÀNCER DE MAMA PER DINS - EL PAPER DE L'ANATOMIA PATOLÒGICA

EL CÀNCER DE MAMA PER DINS:                  ... Llegir més