PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 22 Cº
Mínima: 8 Cº
Matí
núvols alts
Tarda
sol i núvols
TEMPS ACTUAL

20,6 Cº
DIJOUS, 24 ABRIL 2014 | 18.26hh
acn

Actualitat


Els de Sant Boi pugen a 2a B

El Cassà es manté a tercera gràcies als penals (del Santboià)


Esports DIUMENGE, 20 JUNY 2010. 15:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El primer equip del Cassà podrà continuar jugant l'any que ve a tercera divisió després que aquest migdia el Santboià ha superat la fase d'ascens tot i perdre a Tudela (2-1)


Una reunió de la junta del Cassà Una reunió de la junta del Cassà






El Santboià ha aconseguit l'ascens a Segona B a la tanda de penals, ja que el partit d'anada havia acabat 2-1, el mateix resultat que aquest migdia.

Amb aquest ascens el Cassà s'assegura romandre a tercera i, segons el que faci l'Hospitalet, també es podria salvar el Benavent, classificat darrera el Cassà

En tot cas el futur del Cassà a tercera divisió no està gaire clar ja que el club s'està plantejant diverses opcions per sortir de la  difícil situació econòmica que arrossega des de fa dues temporades i una opció seria vendre la plaça o renunciar per sanejar l'economia el club.

Sopar i assemblea
La situació es plantejarà a l'assemblea general de socis del pròxim 9 de juliol al CEIP Puig d'Arques. Abans, dissabte que ve hi haurà un sopar de cloenda de temporada a la nau polivalent amb reconeixement especial a l'equip juvenil que ha assolit el títol i l'ascens a primera divisió.


Lectures 758 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

josep maría marti arderiu 21 JUNY 2010 10.12h Cassà de la Selva

I jo em pregunto, es bo que el Cassà pugui jugar un any mes a 3ª divisió? Crec sincerament que no. Al igual que el bàsquet a Cassà penso que el futbol també tindria que reconsiderar el tema i baixar uns quans esglaons per fer-se més forts. Mes forts per mi vol dir jugar amb gent de casa, quans mes millor, e intentar engrescar al public amb el millor futbol possible. És dificil? I no ho es el que està fent ara la junta directiva al intentar tirar endavant aquest projecte? Veuen recompens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat
Centre a mes

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
18.04.2014. 17:09h

j. f. kennedy y la alta sociedad española

 Editorial Base ha editat el llibre "J. F. Kennedy" y la alta sociedad española" El llibre ha ... Llegir més

Lectures 55 lectures   Comentaris Cap comentari
17.04.2014. 13:39h

Per Sant Jordi, estelades i Signa un vot!

Aquests propers mesos, fins el 9 de novembre, seran molt intensos i caldrà que fem pinya entre nosaltres, la societat ... Llegir més

Lectures 457 lectures   Comentaris Cap comentari
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més