PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 18 Cº
Mínima: 6 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
sol i núvols
TEMPS ACTUAL

8,4 Cº
sol i núvols
DIMECRES, 17 DESEMBRE 2014 | 22.24hh
acn

Actualitat


Els de Sant Boi pugen a 2a B

El Cassà es manté a tercera gràcies als penals (del Santboià)


Esports DIUMENGE, 20 JUNY 2010. 15:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El primer equip del Cassà podrà continuar jugant l'any que ve a tercera divisió després que aquest migdia el Santboià ha superat la fase d'ascens tot i perdre a Tudela (2-1)


Una reunió de la junta del Cassà Una reunió de la junta del Cassà






El Santboià ha aconseguit l'ascens a Segona B a la tanda de penals, ja que el partit d'anada havia acabat 2-1, el mateix resultat que aquest migdia.

Amb aquest ascens el Cassà s'assegura romandre a tercera i, segons el que faci l'Hospitalet, també es podria salvar el Benavent, classificat darrera el Cassà

En tot cas el futur del Cassà a tercera divisió no està gaire clar ja que el club s'està plantejant diverses opcions per sortir de la  difícil situació econòmica que arrossega des de fa dues temporades i una opció seria vendre la plaça o renunciar per sanejar l'economia el club.

Sopar i assemblea
La situació es plantejarà a l'assemblea general de socis del pròxim 9 de juliol al CEIP Puig d'Arques. Abans, dissabte que ve hi haurà un sopar de cloenda de temporada a la nau polivalent amb reconeixement especial a l'equip juvenil que ha assolit el títol i l'ascens a primera divisió.


Lectures 918 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

josep maría marti arderiu 21 JUNY 2010 10.12h Cassà de la Selva

I jo em pregunto, es bo que el Cassà pugui jugar un any mes a 3ª divisió? Crec sincerament que no. Al igual que el bàsquet a Cassà penso que el futbol també tindria que reconsiderar el tema i baixar uns quans esglaons per fer-se més forts. Mes forts per mi vol dir jugar amb gent de casa, quans mes millor, e intentar engrescar al public amb el millor futbol possible. És dificil? I no ho es el que està fent ara la junta directiva al intentar tirar endavant aquest projecte? Veuen recompens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


giny

giny

Vídeos

giny

Agenda

18

des

DIJOUS, 18 DESEMBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al casal de jubilats

21

des

DIUMENGE, 21 DESEMBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al Casal de jubilats

31

des

DIMECRES, 31 DESEMBRE 2014. 16:00h

XVI Cursa de Sant Silvestre

31

des

DIMECRES, 31 DESEMBRE 2014. 21:00h
Llar dels jubilats

CAP D'ANY al Casal de Jubilats


Tots els actes



giny

giny

publicitat
Centre a mes

Editorial

02.12.2014 22.00

El "fracàs" de 4.407 vots

Ara resulta que va ser un fracàs. Van trigar una mica massa a dir-ho però finalment a Madrid van trobar la resposta a la gran manifestació democràtica del poble català. ...
Llegir més

Lectures 82 lectures   Comentaris Cap comentari
giny

Galeries

  • En Joan a punt de fer cim al Tarija

    En Joan a punt de fer cim al Tarija

  • El lloc de Rinconada de Tuni, al peu del Condoriri

    El lloc de Rinconada de Tuni, al peu del Condoriri

  • En Quim i en Joan dalt del Tarija

    En Quim i en Joan dalt del Tarija

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 929 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 2029 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Altres Voluntaris

Josep tecnic industrial

Vaig tenir la sort de poder participar com a voluntari en la votació (perdo, participació ciutadana) del passat diumenge i l’avantatge de ser suplent, el que em va permetre compartir ...

Llegir més
Lectures 225 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

9.12.2014. 15:10h

LA IMPORTÀNCIA DELS VOLUNTARIS

  LA IMPORTÀNCIA DELS VOLUNTARIS La Fundació Oncolliga Girona, és una organització ... Llegir més

Lectures 25 lectures   Comentaris Cap comentari
30.11.2014. 17:09h

Campionat piramidal de tennis

TORNEIG PIRAMIDAL DE TENNIS   Aquest  curs  tennístic  va començar amb un nou tipus de ... Llegir més

Lectures 55 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més