PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 19 Cº
Mínima: 8 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
TEMPS ACTUAL

15,9 Cº
sol i núvols
DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014 | 10.27hh
acn

Actualitat


Els de Sant Boi pugen a 2a B

El Cassà es manté a tercera gràcies als penals (del Santboià)


Esports DIUMENGE, 20 JUNY 2010. 15:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El primer equip del Cassà podrà continuar jugant l'any que ve a tercera divisió després que aquest migdia el Santboià ha superat la fase d'ascens tot i perdre a Tudela (2-1)


Una reunió de la junta del Cassà Una reunió de la junta del Cassà






El Santboià ha aconseguit l'ascens a Segona B a la tanda de penals, ja que el partit d'anada havia acabat 2-1, el mateix resultat que aquest migdia.

Amb aquest ascens el Cassà s'assegura romandre a tercera i, segons el que faci l'Hospitalet, també es podria salvar el Benavent, classificat darrera el Cassà

En tot cas el futur del Cassà a tercera divisió no està gaire clar ja que el club s'està plantejant diverses opcions per sortir de la  difícil situació econòmica que arrossega des de fa dues temporades i una opció seria vendre la plaça o renunciar per sanejar l'economia el club.

Sopar i assemblea
La situació es plantejarà a l'assemblea general de socis del pròxim 9 de juliol al CEIP Puig d'Arques. Abans, dissabte que ve hi haurà un sopar de cloenda de temporada a la nau polivalent amb reconeixement especial a l'equip juvenil que ha assolit el títol i l'ascens a primera divisió.


Lectures 868 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

josep maría marti arderiu 21 JUNY 2010 10.12h Cassà de la Selva

I jo em pregunto, es bo que el Cassà pugui jugar un any mes a 3ª divisió? Crec sincerament que no. Al igual que el bàsquet a Cassà penso que el futbol també tindria que reconsiderar el tema i baixar uns quans esglaons per fer-se més forts. Mes forts per mi vol dir jugar amb gent de casa, quans mes millor, e intentar engrescar al public amb el millor futbol possible. És dificil? I no ho es el que està fent ara la junta directiva al intentar tirar endavant aquest projecte? Veuen recompens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny

giny

giny



Vídeos

publicitat
Centre a mes

Editorial

01.10.2014 22.15

Cassà diu ben clar que vol votar el 9N

En les darreres setmanes, coincidint amb la celebració de la diada de l’11 de setembre a Casà, coma pràcticament tot el país, la ciutadania ha expressat de manera clara ...
Llegir més

Lectures 114 lectures   Comentaris Cap comentari

Agenda

26

oct

DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014. 18:00h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al Casal dels Jubilats

30

oct

DIJOUS, 30 OCTUBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al casal de jubilats

1

nov

DISSABTE, 1 NOVEMBRE 2014. 11:00h

Concert al cementiri amb motiu del dia dels difunts

8

nov

DISSABTE, 8 NOVEMBRE 2014. 14:00h
Llar dels jubilats

CASTANYADA 2014 al casal de jubilats


Tots els actes



giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 796 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1964 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Quina excusa tens per no donar sang?

M. Rosa Costa, Carles Miquel, Paquita Rosa DELEGATS DE L’ASSOCIACIÓ DE DONANTS DE SANG DE GIRONA A CASSÀ.

SEGONA GRAN DEVALLADA CONSECUTIVA A LA DONACIÓ DE SANG A CASSÀ – QUINA EXCUSA TENS PER NO DONAR SANG?. Sabeu?. Aquesta nit als delegats de l’Associació de Donants de Sang ...

Llegir més
Lectures 97 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

21.10.2014. 13:07h

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER  DIMECRES 22 D'OCTUBRE DE 2014 ... Llegir més