PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 21 Cº
Mínima: 7 Cº
Matí
sol
Tarda
sol
TEMPS ACTUAL

11,5 Cº
sol
DIMARTS, 21 OCTUBRE 2014 | 08.59hh
acn

Actualitat


Els de Sant Boi pugen a 2a B

El Cassà es manté a tercera gràcies als penals (del Santboià)


Esports DIUMENGE, 20 JUNY 2010. 15:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El primer equip del Cassà podrà continuar jugant l'any que ve a tercera divisió després que aquest migdia el Santboià ha superat la fase d'ascens tot i perdre a Tudela (2-1)


Una reunió de la junta del Cassà Una reunió de la junta del Cassà






El Santboià ha aconseguit l'ascens a Segona B a la tanda de penals, ja que el partit d'anada havia acabat 2-1, el mateix resultat que aquest migdia.

Amb aquest ascens el Cassà s'assegura romandre a tercera i, segons el que faci l'Hospitalet, també es podria salvar el Benavent, classificat darrera el Cassà

En tot cas el futur del Cassà a tercera divisió no està gaire clar ja que el club s'està plantejant diverses opcions per sortir de la  difícil situació econòmica que arrossega des de fa dues temporades i una opció seria vendre la plaça o renunciar per sanejar l'economia el club.

Sopar i assemblea
La situació es plantejarà a l'assemblea general de socis del pròxim 9 de juliol al CEIP Puig d'Arques. Abans, dissabte que ve hi haurà un sopar de cloenda de temporada a la nau polivalent amb reconeixement especial a l'equip juvenil que ha assolit el títol i l'ascens a primera divisió.


Lectures 864 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

josep maría marti arderiu 21 JUNY 2010 10.12h Cassà de la Selva

I jo em pregunto, es bo que el Cassà pugui jugar un any mes a 3ª divisió? Crec sincerament que no. Al igual que el bàsquet a Cassà penso que el futbol també tindria que reconsiderar el tema i baixar uns quans esglaons per fer-se més forts. Mes forts per mi vol dir jugar amb gent de casa, quans mes millor, e intentar engrescar al public amb el millor futbol possible. És dificil? I no ho es el que està fent ara la junta directiva al intentar tirar endavant aquest projecte? Veuen recompens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny

giny

giny



Vídeos

publicitat
Anunci nuria herrero març 14

Editorial

01.10.2014 22.15

Cassà diu ben clar que vol votar el 9N

En les darreres setmanes, coincidint amb la celebració de la diada de l’11 de setembre a Casà, coma pràcticament tot el país, la ciutadania ha expressat de manera clara ...
Llegir més

Lectures 95 lectures   Comentaris Cap comentari

Agenda

23

oct

DIJOUS, 23 OCTUBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de jubilats

25

oct

DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014. 07:45h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del casal de Jubilats

25

oct

DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014. 18:30h
Cineclub vuitimig

Projecció de "Mr.Peabody and Sherman".

26

oct

DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014. 07:30h
Colla Excursionista Cassanenca

XXXVII TRAVESSADA DE LES GAVARRES


Tots els actes



giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 788 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1955 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Quina excusa tens per no donar sang?

M. Rosa Costa, Carles Miquel, Paquita Rosa DELEGATS DE L’ASSOCIACIÓ DE DONANTS DE SANG DE GIRONA A CASSÀ.

SEGONA GRAN DEVALLADA CONSECUTIVA A LA DONACIÓ DE SANG A CASSÀ – QUINA EXCUSA TENS PER NO DONAR SANG?. Sabeu?. Aquesta nit als delegats de l’Associació de Donants de Sang ...

Llegir més
Lectures 62 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

13.10.2014. 12:50h

EL CÀNCER DE MAMA PER DINS - EL PAPER DE L'ANATOMIA PATOLÒGICA

EL CÀNCER DE MAMA PER DINS:                  ... Llegir més