PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 20 Cº
Mínima: 3 Cº
Matí
sol
Tarda
sol
TEMPS ACTUAL

7,9 Cº
sol
DIMECRES, 1 ABRIL 2015 | 03.04hh
acn

Actualitat


Els de Sant Boi pugen a 2a B

El Cassà es manté a tercera gràcies als penals (del Santboià)


Esports DIUMENGE, 20 JUNY 2010. 15:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El primer equip del Cassà podrà continuar jugant l'any que ve a tercera divisió després que aquest migdia el Santboià ha superat la fase d'ascens tot i perdre a Tudela (2-1)


Una reunió de la junta del Cassà Una reunió de la junta del Cassà






El Santboià ha aconseguit l'ascens a Segona B a la tanda de penals, ja que el partit d'anada havia acabat 2-1, el mateix resultat que aquest migdia.

Amb aquest ascens el Cassà s'assegura romandre a tercera i, segons el que faci l'Hospitalet, també es podria salvar el Benavent, classificat darrera el Cassà

En tot cas el futur del Cassà a tercera divisió no està gaire clar ja que el club s'està plantejant diverses opcions per sortir de la  difícil situació econòmica que arrossega des de fa dues temporades i una opció seria vendre la plaça o renunciar per sanejar l'economia el club.

Sopar i assemblea
La situació es plantejarà a l'assemblea general de socis del pròxim 9 de juliol al CEIP Puig d'Arques. Abans, dissabte que ve hi haurà un sopar de cloenda de temporada a la nau polivalent amb reconeixement especial a l'equip juvenil que ha assolit el títol i l'ascens a primera divisió.


Lectures 1005 lectures  comentari Un comentari



Comentaris

josep maría marti arderiu 21 JUNY 2010 10.12h Cassà de la Selva

I jo em pregunto, es bo que el Cassà pugui jugar un any mes a 3ª divisió? Crec sincerament que no. Al igual que el bàsquet a Cassà penso que el futbol també tindria que reconsiderar el tema i baixar uns quans esglaons per fer-se més forts. Mes forts per mi vol dir jugar amb gent de casa, quans mes millor, e intentar engrescar al public amb el millor futbol possible. És dificil? I no ho es el que està fent ara la junta directiva al intentar tirar endavant aquest projecte? Veuen recompens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny



giny

giny

giny

Vídeos

giny

Agenda

2

abr

DIJOUS, 2 ABRIL 2015. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de Jubilats

18

abr

DISSABTE, 18 ABRIL 2015. 08:00h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del Casal de Jubilats


Tots els actes



publicitat
Centre a mes

Editorial

02.12.2014 22.00

El "fracàs" de 4.407 vots

Ara resulta que va ser un fracàs. Van trigar una mica massa a dir-ho però finalment a Madrid van trobar la resposta a la gran manifestació democràtica del poble català. ...
Llegir més

Lectures 518 lectures   Comentaris Cap comentari
giny

Galeries

  • El Sajama, des de les seves aigües termals, un regal de la muntanya després de la seva conquesta

    El Sajama, des de les seves aigües termals, un regal de la muntanya després de la seva conquesta

Els blocs

7.03.2015. 20:02h

Ben tornats a Ítaca, ara a pencar

N’havíem parlat tant, hi havíem somniat, ... Llegir més

Lectures 297 lectures   Comentaris Cap comentari

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 1148 lectures   Comentaris 6 comentaris

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Un senyor del Carrer Ample

Abel Puig Maurici Liberal

Avui em trobo la noticia que el Sr. Vilahur Nadal, ens havia deixat aquest diumenge dia de la poesia....

Llegir més
Lectures 152 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

13.03.2015. 11:48h

ONCOLLIGA I LA SETMANA CATALANA DE LA PREVENCIÓ DEL CÀNCER

 ONCOLLIGA I LA SETMANA CATALANA DE LA PREVENCIÓ DEL CÀNCER Des de la Fundació Oncolliga Girona ... Llegir més

Lectures 79 lectures   Comentaris Cap comentari
14.01.2015. 18:17h

CAMPIONAT PÀDEL

A mitjans de desembre es van celebrar sense cap contratemps meteorològic quasi totes les finals en les diferents ... Llegir més

Lectures 152 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més