PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 23 Cº
Mínima: 9 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
sol i núvols
TEMPS ACTUAL

22,6 Cº
núvols alts
DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014 | 13.09hh
acn

Actualitat


David Canyet, subcampió de Catalunya Infantil de Patinatge artístic


Esports DIMARTS, 24 JULIOL 2012. 16:15h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El jove patinador cassanenc David Canyet que havia quedat campió masculí en el Campionat Provincial de Patinatge Artístic modalitat lliure celebrat a Anglès el passat 30 de juny i 1 de juliol,  ara ha assolit el subcampionat de Catalunya.


David Canyet, en acció David Canyet, en acció
El cassanenc al segon lloc del podi El cassanenc al segon lloc del podi







Aquest cap de setmana (20, 21 i 22 juliol) tenia el repte de mantenir el seu títol a nivell Català, ho fa fer amb un bon programa curt que el va col.locar 2n., darrera l'incombustible Tomàs Guarino del club Horta(territorial de Barcelona).

El programa llarg no el va executar amb tanta solvencia, però els altres patinadors també van tenir algunes errades, cosa que li va permetre aconseguir pujar al pòdium com a 2n classificat.

A l'octubre li espera el campionat Estatal que es celebrarà al País Basc.

Enhorabona i molta sort en el proper repte!

Classificació Campionat de Catalunya Infantil Lliure-masculí)
1. Tomas Guarino ( UE Horta- Barcelona)
2. David Canyet ( FD Cassanenc- Girona)
3. Gabriel Gutierrez ( NP Vidrerenc- Girona)
4. Joan Arques ( Reus- Tarragona)


Lectures 577 lectures  comentari 2 comentaris



Comentaris

Cristina 9 AGOST 2012 17.28h

Moltes felicitats David !!!!!!, i ànims pels estatals


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

jordi lleida 27 JULIOL 2012 10.41h

Enhorabona i moltes felicitats david..
també a la Laura i als seus pares.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny

giny

giny



Vídeos

publicitat
LLimas SL

Editorial

01.10.2014 22.15

Cassà diu ben clar que vol votar el 9N

En les darreres setmanes, coincidint amb la celebració de la diada de l’11 de setembre a Casà, coma pràcticament tot el país, la ciutadania ha expressat de manera clara ...
Llegir més

Lectures 110 lectures   Comentaris Cap comentari

Agenda

25

oct

DISSABTE, 25 OCTUBRE 2014. 18:30h
Cineclub vuitimig

Projecció de "Mr.Peabody and Sherman".

26

oct

DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014. 07:30h
Colla Excursionista Cassanenca

XXXVII TRAVESSADA DE LES GAVARRES

26

oct

DIUMENGE, 26 OCTUBRE 2014. 18:00h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al Casal dels Jubilats


Tots els actes



giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 791 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1962 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Quina excusa tens per no donar sang?

M. Rosa Costa, Carles Miquel, Paquita Rosa DELEGATS DE L’ASSOCIACIÓ DE DONANTS DE SANG DE GIRONA A CASSÀ.

SEGONA GRAN DEVALLADA CONSECUTIVA A LA DONACIÓ DE SANG A CASSÀ – QUINA EXCUSA TENS PER NO DONAR SANG?. Sabeu?. Aquesta nit als delegats de l’Associació de Donants de Sang ...

Llegir més
Lectures 92 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

21.10.2014. 13:07h

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER

XERRADA ESTIL DE VIDA I CÀNCER  DIMECRES 22 D'OCTUBRE DE 2014 ... Llegir més