PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 15 Cº
Mínima: 12 Cº
Matí
calamarsa
Tarda
calamarsa
TEMPS ACTUAL

15,8 Cº
pluja
DIJOUS, 27 NOVEMBRE 2014 | 13.50hh
acn

Actualitat


David Canyet, subcampió de Catalunya Infantil de Patinatge artístic


Esports DIMARTS, 24 JULIOL 2012. 16:15h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El jove patinador cassanenc David Canyet que havia quedat campió masculí en el Campionat Provincial de Patinatge Artístic modalitat lliure celebrat a Anglès el passat 30 de juny i 1 de juliol,  ara ha assolit el subcampionat de Catalunya.


David Canyet, en acció David Canyet, en acció
El cassanenc al segon lloc del podi El cassanenc al segon lloc del podi







Aquest cap de setmana (20, 21 i 22 juliol) tenia el repte de mantenir el seu títol a nivell Català, ho fa fer amb un bon programa curt que el va col.locar 2n., darrera l'incombustible Tomàs Guarino del club Horta(territorial de Barcelona).

El programa llarg no el va executar amb tanta solvencia, però els altres patinadors també van tenir algunes errades, cosa que li va permetre aconseguir pujar al pòdium com a 2n classificat.

A l'octubre li espera el campionat Estatal que es celebrarà al País Basc.

Enhorabona i molta sort en el proper repte!

Classificació Campionat de Catalunya Infantil Lliure-masculí)
1. Tomas Guarino ( UE Horta- Barcelona)
2. David Canyet ( FD Cassanenc- Girona)
3. Gabriel Gutierrez ( NP Vidrerenc- Girona)
4. Joan Arques ( Reus- Tarragona)


Lectures 606 lectures  comentari 2 comentaris



Comentaris

Cristina 9 AGOST 2012 17.28h

Moltes felicitats David !!!!!!, i ànims pels estatals


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

jordi lleida 27 JULIOL 2012 10.41h

Enhorabona i moltes felicitats david..
també a la Laura i als seus pares.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa

Vídeos



giny



Agenda

27

nov

DIJOUS, 27 NOVEMBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al casal dels jubilats

29

nov

DISSABTE, 29 NOVEMBRE 2014. 08:00h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del Casal de Jubilats

30

nov

DIUMENGE, 30 NOVEMBRE 2014. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al casal dels Jubilats


Tots els actes



giny

publicitat
Anunci nuria herrero març 14

Editorial

16.11.2014 12.45

Un error, sí; manipulació, no.

A la portada del darrer exemplar de Llumiguia (740-octubre 2014) apareix una fotografia que no s'hauria d'haver publicat ja que  per una errada en el tractament fotogràfic hi surten  ...
Llegir més

Lectures 160 lectures   Comentaris Cap comentari
giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 860 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 2003 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Altres Voluntaris

Josep tecnic industrial

Vaig tenir la sort de poder participar com a voluntari en la votació (perdo, participació ciutadana) del passat diumenge i l’avantatge de ser suplent, el que em va permetre compartir ...

Llegir més
Lectures 171 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més

Lectures 39 lectures   Comentaris Cap comentari
11.11.2014. 09:00h

ONCOLLIGA “No perdem el fil”

v:* {behavior:url(#default#VML);} o:* {behavior:url(#default#VML);} w:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} ... Llegir més