PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 22 Cº
Mínima: 2 Cº
Matí
sol i núvols
Tarda
sol i núvols
TEMPS ACTUAL

4,9 Cº
ennuvolat
DIUMENGE, 1 MARÇ 2015 | 03.50hh
acn

Actualitat


David Canyet, subcampió de Catalunya Infantil de Patinatge artístic


Esports DIMARTS, 24 JULIOL 2012. 16:15h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El jove patinador cassanenc David Canyet que havia quedat campió masculí en el Campionat Provincial de Patinatge Artístic modalitat lliure celebrat a Anglès el passat 30 de juny i 1 de juliol,  ara ha assolit el subcampionat de Catalunya.


David Canyet, en acció David Canyet, en acció
El cassanenc al segon lloc del podi El cassanenc al segon lloc del podi







Aquest cap de setmana (20, 21 i 22 juliol) tenia el repte de mantenir el seu títol a nivell Català, ho fa fer amb un bon programa curt que el va col.locar 2n., darrera l'incombustible Tomàs Guarino del club Horta(territorial de Barcelona).

El programa llarg no el va executar amb tanta solvencia, però els altres patinadors també van tenir algunes errades, cosa que li va permetre aconseguir pujar al pòdium com a 2n classificat.

A l'octubre li espera el campionat Estatal que es celebrarà al País Basc.

Enhorabona i molta sort en el proper repte!

Classificació Campionat de Catalunya Infantil Lliure-masculí)
1. Tomas Guarino ( UE Horta- Barcelona)
2. David Canyet ( FD Cassanenc- Girona)
3. Gabriel Gutierrez ( NP Vidrerenc- Girona)
4. Joan Arques ( Reus- Tarragona)


Lectures 665 lectures  comentari 2 comentaris



Comentaris

Cristina 9 AGOST 2012 17.28h

Moltes felicitats David !!!!!!, i ànims pels estatals


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

jordi lleida 27 JULIOL 2012 10.41h

Enhorabona i moltes felicitats david..
també a la Laura i als seus pares.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


giny

giny

giny

Agenda

1

mar

DIUMENGE, 1 MARÇ 2015. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL DEL DIUMENGE al Casal dels jubilats


Tots els actes



publicitat
Centre a mes

Editorial

02.12.2014 22.00

El "fracàs" de 4.407 vots

Ara resulta que va ser un fracàs. Van trigar una mica massa a dir-ho però finalment a Madrid van trobar la resposta a la gran manifestació democràtica del poble català. ...
Llegir més

Lectures 407 lectures   Comentaris Cap comentari
giny

Galeries

Els blocs

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 1079 lectures   Comentaris 6 comentaris

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

135 Donacions de sang aquest dissabte a Cassà

Delegats a Cassà donadors de sang -

Si després de la campanya de donació de l’octubre passat vam escriure al Cassà Digital lamentant la devallada que des de feia ja dues donacions portàvem a Cassà, ...

Llegir més
Lectures 184 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

12.02.2015. 18:31h

Oncolliga Cassà "NO PERDEM EL FIL" LA CONFIANÇA DE LA FEINA BEN FETA

Oncolliga Cassà "NO PERDEM EL FIL"   Les activitats de la Oncolliga no paren,  ... Llegir més

Lectures 54 lectures   Comentaris Cap comentari
14.01.2015. 18:17h

CAMPIONAT PÀDEL

A mitjans de desembre es van celebrar sense cap contratemps meteorològic quasi totes les finals en les diferents ... Llegir més

Lectures 107 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més