PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 25 Cº
Mínima: 18 Cº
Matí
Tarda
TEMPS ACTUAL

17,9 Cº
ennuvolat
DIJOUS, 21 AGOST 2014 | 08.17hh
acn

Actualitat


David Canyet, subcampió de Catalunya Infantil de Patinatge artístic


Esports DIMARTS, 24 JULIOL 2012. 16:15h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El jove patinador cassanenc David Canyet que havia quedat campió masculí en el Campionat Provincial de Patinatge Artístic modalitat lliure celebrat a Anglès el passat 30 de juny i 1 de juliol,  ara ha assolit el subcampionat de Catalunya.


David Canyet, en acció David Canyet, en acció
El cassanenc al segon lloc del podi El cassanenc al segon lloc del podi







Aquest cap de setmana (20, 21 i 22 juliol) tenia el repte de mantenir el seu títol a nivell Català, ho fa fer amb un bon programa curt que el va col.locar 2n., darrera l'incombustible Tomàs Guarino del club Horta(territorial de Barcelona).

El programa llarg no el va executar amb tanta solvencia, però els altres patinadors també van tenir algunes errades, cosa que li va permetre aconseguir pujar al pòdium com a 2n classificat.

A l'octubre li espera el campionat Estatal que es celebrarà al País Basc.

Enhorabona i molta sort en el proper repte!

Classificació Campionat de Catalunya Infantil Lliure-masculí)
1. Tomas Guarino ( UE Horta- Barcelona)
2. David Canyet ( FD Cassanenc- Girona)
3. Gabriel Gutierrez ( NP Vidrerenc- Girona)
4. Joan Arques ( Reus- Tarragona)


Lectures 549 lectures  comentari 2 comentaris



Comentaris

Cristina 9 AGOST 2012 17.28h

Moltes felicitats David !!!!!!, i ànims pels estatals


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

jordi lleida 27 JULIOL 2012 10.41h

Enhorabona i moltes felicitats david..
també a la Laura i als seus pares.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
giny

publicitat
Anunci nuria herrero març 14

Galeries

giny

Vídeos

Els blocs

20.08.2014. 10:10h

EDITAT: 25 d'agost, inscripcions Via Catalana 2014

El proper ONZE DE SETEMBRE farem la V a Barcelona i volem que sigui un acte potent, per enviar un missatge clar al món ... Llegir més

Lectures 375 lectures   Comentaris Cap comentari

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 631 lectures   Comentaris 6 comentaris
12.12.2013. 18:30h

Operació Emperadriu

En poques hores ja tenim clar quina serà l'emperadriu més estimada pels catalans en els propers mesos. Elisabeth ... Llegir més

Lectures 1857 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita tots els blocs



giny

Les notícies...



Agenda

30

ago

DISSABTE, 30 AGOST 2014. 08:00h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del casal de jubilats

2

set

DIMARTS, 2 SETEMBRE 2014. 08:00h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ de la llar dels jubilats

6

oct

DILLUNS, 6 OCTUBRE 2014. 06:45h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ de la llar dels jubilats


Tots els actes



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Carrer Indústria i Barraquetes pàrking o carrer ?

Un vianant logistica

e per si el carrer Indústria i Barraquetes és conflictiu a l'hora de observar cotxes aparcats damunt la vorera o al mig el carrer. ...

Llegir més
Lectures 258 lectures   Comentaris 3 comentaris

Editorial

10.08.2014 13.15

Un canvi de veritat

A les eleccions municipals del maig de 2015 es preveuen cares noves a les candidatures locals. Com a mínim, quatre dels caps de llista de les anteriors no hi seran i això suposa una renovació ...
Llegir més