PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 28 Cº
Mínima: 16 Cº
Matí
Tarda
tempesta
TEMPS ACTUAL

22,4 Cº
núvols alts
DILLUNS, 31 AGOST 2015 | 10.45hh

Actualitat


L'Ajuntament redueix la plantilla de la llar d'infants un 25%'


Societat,Política DIJOUS, 26 JULIOL 2012. 22:30h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional
carregant Carregant

El ple de l'Ajuntament de Cassà ha acordat aquest vespre reduir de 23 a 17 persones la plantilla de la llar d'infants per al curs que ve; la situació econòmica, la reducció de les subvencions i la baixada d'inscripcions han provocat aquesta retallada que afectarà sis auxiliars que treballaven a la llar Taps.


L'oposició s'ha abstingut en la votació per amortitzar sis llocs de treball de la llar d'infants L'oposició s'ha abstingut en la votació per amortitzar sis llocs de treball de la llar d'infants






L'aprovació de l'amortització d'aquests sis places de llocs de treball s'ha tirat endavant amb els vots a favor dels sis regidors de l'equip de govern, ja que els set regidors de l'oposició s'han abstingut.

Des d'ERC, el regidor David Vila ha estat particularment crític amb aquesta reducció de places ja que considera que a l'ajuntament hi ha àrees que sembla que no es puguin tocar -ha qualificat de sobredimensionada la policia local- i a l'hora de retallar s'apunta als serveis socials o l'educació com a solució més fàcil. Igualment, Vila s'ha queixat de la manca de comunicació que hi ha hagut en aquest cas, especialment delicat quan es tractava del lloc de treball de sis persones.

L'alcalde, Enric Bagué, ha reconegut que la decisió havia estat difícil però obligada per les circumstàncies actuals i que tot i això, la qualitat de la llar de cassà es mantindria en nivells superiors als mínims exigits pel que fa a ràtios i que el preu continuaria essent dels més baixos de les comarques de Girona.

Endavant amb  la reforma del Centre Recreatiu
Altrament, el ple d'avui també ha aprovat el projecte i el concurs per a l'adjudicació de les obres de reforma del teatre del Centre Recreatiu que seran sufragades amb els fons provinents dels pressupostos de l'estat.




Lectures 1474 lectures  comentari 10 comentaris



Comentaris

francesc68 30 JULIOL 2012 08.38h cassa de la selva

Que que volem? votar? mirar programes politics?...
Volem que els politics mangants tornin tot el que han desviat directa i indirecatament,perque us penseu que no hi ha calers?...de moment han sortit uns quans mangants a la llum n'hi ha molts i molts mes tapantse...hem pagat les seves festes,els seus viatges de vacances,els seus xalets luxosos,els seus cotxes luxosos i ara no hi ha diners,es clar normal..no cal que fagi llista no???
Votar a qui a una colla de gent que el que farà serà salvar e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

indignat 29 JULIOL 2012 23.39h

sembla que juguin pel fet de que diu 6 persones i nomes ho han dit ha 5persones qui es la 6 no te dret a sabe-ro com les demes tambe m agradaria que escoltesin les opinions de les educadore elles son qui millor poden dir si encara que estan dintre de les famosas ratios el nens estarant ben atesos o sera com avanç i tornaran a ser guarderies i no llar d infants


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Alicia 29 JULIOL 2012 10.14h

Però que están fent?
Treure educadores d'una llar d'infants, no saben el que pot repercutir aixó, pot anar psicologicament molt malament, tant per elles com per les criatures.
Com a mare no m'agradaria que la meva filla tingués una educadora estressada, i que en quatre dies agafi la baixa, aguantar 20 o 25 bebes i sense ajuda, i sobretot els primers dies que tots ploren a la vegada, no pot ser.
I si son menys educadores, les plaçes es redueixen suposo, a on anirán els nens si els pares... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

James Holmes 28 JULIOL 2012 15.36h cassa

#6 el teu comentari m'ha desconcertat. Fins on preguntes qui vota ppsoe i qui ens roba, em pensava que eres algun regidor de ciu justificant les retallades, després ho he entès millor.
Del que dius, et diré que les veus contraries, entre elles la meva, no estem dient en cap moment que no hi hagi crisi o que vilguem seguir visquent en l'abundancia, el que diem és que es pot retallar en altres coses menys necessàries com un excés de policia municipal passejant en furgoneta (inclòs el cotxe... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

The Economist 28 JULIOL 2012 08.54h

Ara tothom protesta...

No hi ha calers! la Generalitat ha reduït dràsticament les aportacions a les llars d'infants i a més a més paga amb retard. Què voleu? què demaneu? més endeutament si els bancs ja no presten a l'Ajuntament de Cassà? a part, el pla de viabilitat econòmica no permet més endeutaments... què voleu? què demaneu?

Heu sentit a parlar de la crisi? sabeu què vol dir i què representa? Ja no som nous rics als que ens mesuraven per la nostra capacitat d'endeutament...... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

un pare molt cabrejat 27 JULIOL 2012 13.32h Cassà

#2 totalment d'acord amb tu,

però jo repartiria per tots costats, amb un equip de govern que governa en minoria, o vaig molt equivocat o si tota l'oposició hagués votat en contra s'hagués parat la mesura, és així?

si és així, perquè ho critiquen però s'abstenen?

i hi afegiria una pregunta, quan cobren al cap del mes els membres de l'equip de govern que a més tenen càrrecs a la diputació o consell comarcal? ja n'hi ha prou de sangoneres! si retallen que comencin per els seus so... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 29   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

pare de família 27 JULIOL 2012 13.10h Cassà

Si i a partir de setembre , malauradament començaran les queixes dels pares i mares dels nens dien :
Avui e anat a buscar el meu fill a la llar i quina barra le trobat al el volquer moll , cagat etc etc
i jo us dic pares recordeu qui a fet les retallades.

Desde aqui vull donar tot el meu suport a les educadores de la llar que si no fan millor la feina és per falta de recursos.
potser algun municipal a temps lluire us pot donar un cop de mà aixi mancomunem serveis local.
ANIMS A TOTES .


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

sincer 27 JULIOL 2012 10.03h cassà de la selva

Increible!!
Amb la quantitat de gent que sobra en aquest ajuntament i es carreguen les educadores de la Llar d'infants? I a qui s'han carregat? a les que no serveixen o a les que no costen diners? Què volem a la Llar Qualitat o Rendibilitat? Per molt que hagin baixat les inscripcions m'estic imaginant una educadora amb 20 nens de 2 anys i sense ajudant , terrible!!! Com podem omplir-nos la boca que s'han pujat poc les quotes i en canvi destrossar el servei?
GRANDÍSSIM ERROR DE GESTIÓ ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 39   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Ester 27 JULIOL 2012 09.56h cassà de la selva


Com sempre el més fàcil, per molt que després es digui que sap greu, es despedir als treballadors amb els contractes més precaris. Tan sobredimensionada estava la plantilla de la llar d'infants que s'han fet al carrer 6 persones de cop? Corre pel poble que a part d'aquestes 6, s'han acomiadat altres vinculades a altres serveis municipals.

Malgrat això, s'ha renovat el contracte de la piscina i s'ha acordat fer la reforma de l'antic teatre municipal per valor de 400.000€. La veritat, a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Alex 27 JULIOL 2012 00.06h Cassà de la Selva

Podria buscar paraules d'enuig al llegir aquesta mala notícia... però quan penso amb tot el personal de la llar d'infants només em venen pensaments agradables.
íNomés felicitar-vos educadores, auxiliars i la resta de personal de la llar per la grandissima feina que feu i com la feu.
firma un papa qualsevol


Valora aquest comentari:   votar positiu 30   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


Vídeos

Agenda

3

set

DIJOUS, 3 SETEMBRE 2015. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de Jubilats

5

oct

DILLUNS, 5 OCTUBRE 2015. 06:15h
Llar dels jubilats

EXCURSIÓ del Casal de Jubilats


Tots els actes



giny

giny

giny

Informació d’interès al ciutadà: #



giny

giny



giny

publicitat
Anunci nuria herrero març 14

Editorial

30.06.2015 17.45

Primer contacte

El nou Ajuntament ha començat a treballar; el 13 de juny, amb el ple de constitució del nou consistori de Cassà es va encetar un nou període de la via municipal que vindrà ...
Llegir més

Lectures 167 lectures   Comentaris Cap comentari

Galeries

Els blocs

21.08.2015. 19:21h

Via Lliure a la Innovació

El talent i la creativitat són la base del desenvolupament, la riquesa i el benestar dels ciutadans. La independència ... Llegir més

Lectures 268 lectures   Comentaris Cap comentari
21.07.2015. 20:58h

Sorpresa fiscal

 L’inefable Sr Montoro s’ha decidit a  moure fitxa en el tema del finançament autonòmic ... Llegir més

Lectures 92 lectures   Comentaris Cap comentari

Joan Maymí Coloreu

Pèrit Industrial, Elèctric.
29.05.2014. 14:15h

els animals domèstics... incontrolats

 Els animals domèstics incontrolats Temps ha, tots ho hem viscut, quan la majoria de les cases tenien pati  - ... Llegir més

Lectures 1877 lectures   Comentaris 6 comentaris

Visita tots els blocs



Les notícies...



publicitat

baner



publicitat

Cartes dels lectors

Cent cassanencs infidels?

Marcel .

Segons la llista d'usuaris de la web de cites per a persones casades Ashley Madison que va ser hackejada fa uns dies i la llista de la qual ja ha sigut publicada hi hauria un total de 100 Cassanencs ...

Llegir més
Lectures 270 lectures   Comentaris Cap comentari

Entitats

5.08.2015. 14:48h

Festa Major 2015

v:* {behavior:url(#default#VML);} o:* {behavior:url(#default#VML);} w:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} ... Llegir més

Lectures 42 lectures   Comentaris Cap comentari
21.06.2015. 20:09h

Campionats tennis i pàdel

El dissabte de la Festa Major, tal com estava programat, va tenir lloc la final del torneig  de tennis. Després ... Llegir més

Lectures 131 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més