Dit i fet

Grup de «Vacances Permanents»

Bé, ja hem estrenat l’AVE, el tren d’alta velocitat.

Som un grup de companys que normalment ens trobem cada matí per fer una xerrada, comentant esdeveniments de tot caire. Ens hi passem un parell d’hores fins que acabem decidint on anirem a dinar el dimecres que ve (que és el dia que tenim festa), si a les Gavarres, Santa Cristina, al Barneda,...

El cas és que en una d’aquestes xerrades va sorgir la idea d’anar a dinar a Saragossa per dues raons: la primera, estrenar el tren d’alta velocitat (perquè si esperem que arribi a Girona potser no hi serem a temps), i la segona dinar a Saragossa i menjar ternasco, tan famós a les terres manyes.

Es va aprovar el projecte per majoria absoluta i vam decidir que el dijous 5 de juny seria el dia de marxa, a les 7 del matí érem a l’estació de Caldes destí Barcelona i posteriorment a Saragossa. Vàrem arribar-hi a les 11:45, i vam agafar una velocitat màxima de 301 Km/hora.

Un cop allà, a la plaça del Pilar, vàrem fer una visita a la Basílica, donant gràcies a la Pilarica per l’arribada i pregant-li un bon retorn. I ja sense esperar més, cap al famós restaurant «Casa Pascualillo» per provar el «ternasco».

Un cop complerts els nostres dos objectius, vàrem tornar a l’estació de l’AVE, on a les 18:40 començà el nostre viatge de tornada, directe a Barcelona. Abans de les 9 del vespre ja érem tots a casa. Acabada la nostra aventura, deixem com a constància aquestes dues fotografies de l'esquerra.

Grup de «Vacances Permanents»