vot de censura

un altre cassanenc jubilat

Aquests dies s'està repartint per Cassà el butlletí municipal la Coma.

 A la plana 19, el Grup Municipal CiU fa referència a la moció de censura que E.R.C., el P.S.C. i Alternativa van presentar a qui ostentava l'Alcadia: en Toni Baulida de CiU. I afegeix: " La primera a la història de la nostra democràcia a Cassà" Oh! que n'és de feble la memòria, quan convé.
De passada, només recordar que a la primera legislatura, 1979-1983, l'oposició va guanyar un vot de censura a l'alcaldessa: 7 vots a 6, però que no es va fer efectiva perquè encara regien les lleis franquistes que no preveien aquest procés democràtic, i òbviament CiU s'hi va agafar.
Però no entenc que CiU no ho recordi.
Bé, la veritat és que sí que ho entenc: ciu,ciu,ciu.

Comentaris

esperanza cassa de la selva
2.

a lo largo del tiempo. he visto pasar muchos por la alcaldia si se a tenido algun problema y se a pedido cita con algun alcalde no, no tas que te escuche por que seguramente no tiene ningun significado para algun alcalde lo que tengas que decir solo la tiene cuando en este caso como ahora hay elecciones. cuando vas a exponer un caso nada son de su competencia. en fin yo solo votare a quien e visto que cuando as ido a exponer un caso te a escuchado con atencion su educacion es superior. trata ala gente con la atencion que se merece un buen ser humano y de siempre no de ahora si no desde hace por mas de 30 años en la educacion y enseñanza siempre fue la misma persona que conoci desde pequeña sonriendo ala gente y tratandola siempre por igual nos hace sentir ke lo que tenemos que decir es importante,.es integro. responsable. y le da valor a los valores. y para mi esa persona es miguel angel chamorro. un gran ser humano ante todo y el que no lo sepa solo tiene que dirigirse a el i hablarle. yo solo soi una mujer mas del pueblo ama de casa un saludo.

Salvador Cassà de la Selva
1.

Als de CiU els manquen moltes coses, a més de memòria.

Comenta aquest article