L’horari d’estiu de la piscina coberta

Un usuari abonat -

Com que he d’anar a nedar sovint per prescripció mèdica, em vaig abonar al servei de la piscina coberta municipal de Cassà.

Si fins ara ja costava prou de compaginar els horaris per no coincidir amb cursets, etc., ara resulta que les 15 hores que s’obria els dies laborables es redueixen a 6, i els caps de setmana a zero. Et diuen que ja pots anar a nedar a la piscina descoberta.

Gairebé tots els usuaris de la piscina coberta tenen un objectiu esportiu i els de la piscina descoberta el tenen lúdic. Aleshores, si vols utilitzar una piscina per portar-hi a terme la finalitat que correspon a l’altra, et sents absolutament fora de lloc.

En tot cas, jo no aniré mai a la piscina descoberta a nedar amunt i avall, ni aniré mai a la coberta a jugar. Ho dic per mi, però els comentaris que sento dels altres usuaris van en el mateix sentit.

Això sí, tot i una reducció de gairebé el 70% del servei, la quota mensual a pagar és exactament la mateixa. És clar, consideren que no han reduït el servei perquè pots anar a nedar a la piscina descoberta. No sé si estic molt equivocat, però això em dóna la sensació de tenir un abonament de teatre que em permet anar al cinema.

És clar que si tenen els dos serveis oberts alhora se’ls augmentes els costos, ja que tenen la necessitat tenir un socorrista a cada piscina. Fins i tot és possible que la despesa en llum també els augmenti una mica, però aquesta és una decisió que es va prendre a efectes d’estalviar costos quan el servei era deficitari.

Ara resulta que ens diuen que ja no té dèficit, però segueixen mantenint la mesura d’estalvi de costos, cosa que trobo admissible. Crec que una restricció d’un servei per augmentar beneficis és comprensible en una empresa privada, però no si el servei és públic.

Suggereixo al flamant Ajuntament de Cassà que hi reflexioni i tiri enrere el canvi d’horaris. No per a l’estiu vinent, sinó per a aquest mateix.

Mentrestant, jo vaig pagant la quota i he d’anar a nedar al mar.



Firma: 

Comentaris

Ajuntament de Cassà de la Selva - Atenció al ciutadà
1.

Bon dia. Gràcies pel missatge que ens fas arribar. Un dels reptes del nou ajuntament és recollir propostes dels ciutadans per millorar el poble de Cassà de la Selva. Per això estem treballant en establir canals directes on pugueu fer aquestes aportacions.



Abans de res, disculpar-nos per les molèsties causades pel canvi de serveis de la piscina coberta durant el període d’estiu. Certament hi ha una reducció dels serveis i les activitats dirigides perquè l’ocupació és més baixa i els costos són majors. Tot i haver aconseguit una reducció molt important del dèficit d’anys anteriors, la piscina coberta encara és deficitària i per això es manté la mesura d’estalvi de costos. Dins de les possibilitats econòmiques actuals, estem intentant traslladar part d’aquesta reducció del dèficit als usuaris amb la rebaixa de les quotes, la matrícula d’entrada i altres descomptes addicionals. Conscients que el servei ofert a l’estiu és diferent, s’ha aplicat una reducció d’un 10% a la quota del mes de juliol i se n’aplicarà una altra del 15% a l’agost. En el cas que no rebis aquests descomptes addicionals, contacta amb la piscina per tal de solucionar-ho.



Continuarem estudiant nous descomptes per a les quotes del 2016, així com també la incorporació de nous serveis, sempre que l’evolució econòmica ens ho permeti. Per altra banda, ens consta que en hores puntes el carril habilitat per nadar a la piscina descoberta no funciona perfectament.



Treballarem per reduir les molèsties causades per aquests canvis temporals.



Per qualsevol altra qüestió, no dubtis en contactar amb l'ajuntament.



Moltes gràcies.

Comenta aquest article