Mal servei de " La Caixa".

Josep Fines Torca tecnic

Voldria fer esment a la degradació del servei que ens oferia La Caixa (potser aviat “ La Caja”) amb la seva oficina que estava al servei del públic al Passeig del Ferrocarril. Era una oficina que va ajudar a descongestionar la central ubicada a la Plaça de la Coma.

 Hem vist com anava reduint els seus serveis fins a nomes quedar obert el caixer “automàtic”, mentre a la oficina central s’apilona la gent arribant a esperar fora al carrer.
Ara, a mes, el caixer està en molt males condicions, de neteja i sobretot de servei.
La pantalla quasi no es veu, els temps entre un pas i el següent son interminables, arribant al punt que molts usuaris ens hem arribat a pensar que s’havia quedat la targeta, o que no ens donaria l’import demanat i totes les accions possibles.
Des de aquí demano a aquesta entitat bancaria que s’arregli aquest servei i seria molt bo que aquesta entitat ens tornes a donar el servei que ens va oferir durant una bona temporada.
Moltes gracies.

Comentaris

Afectat Cassà
6.

És una vergonya! L'altre dia més de 1 hora i 45 min esperant!

Xavi Cassà
5.

Parlem de modernitat. No sé que hi fa una persona tres cops per setmana a l'entitat,fent cues. Jo per la meva feina tinc la necessitat d'operar a diari i unes quantes vegades al dia i puc assegurar que no he fet un minut de cua.



Per aclarir el tema, jo cada dia faig transferències nacional i puntualment internacionals, ingresso xecs i faig pagaments/compres on-line i,repeteixo, no he fet un minut de cua. Sobre comissions,puc dir que no estic plenament satisfet perquè voldria no pagar res però un banc és un negoci.

Jo vaig negociar amb ells i deixo que guanyin amb la meva operativa i en pago un preu molt raonable, entre altres motius, perquè no haig de perdre un minut del meu temps Per tant, ni perdó el temps ni m'acribillen a comissions.

Potser el problema raó en què vivim en una societat en què només compte el que jo guanyo sense importar a canvi de què. I si mai necessito anar a l'oficina només en queda que enviar un mail i concertar hora.

Així tampoc perdo el temps i no molesti amb trucades (perquè qui despenja de segur que està amb un client que s'ha desplaçat

El mòbil no té prioritat Ana el contrari.

Queixar-se és fàcil,fer-ho anoniment més però buscar solucions per un mateix costa una mica més que criticar als altres per no solucionar els nostres problemes.



Ah!!! També és possible que no ens entenem amb l'entitat, llavors és més coherent canviar d'entitat (a veure si millorem?) què no perdre el temps en crítiques que només serveixen per esvair frustracions personals.

ELISA CASSA
4.

Les cues interminables cada dia, jo aquesta setmana he estat 45 minuts el dimars, 30 minuts el
dimecres i avui dijous he contat a davant meu 20 persones, he optar per marxar.
Ahir hi van haber discursions entre la gent per las cues, no sabien qui anava davant o radera, gent que es cola, gent que surt i entra sense dir res. Pitxor que un mercat, situacions molt desagradables. El Sr. de la caixa, es mereix tot un premi per la seva paciencia.
Altres empleats deixan molt que desitjar. Et diuen ves al caixer pero resultar que pel caixer nomes pots treure 1200,00 Euros i si vols cobrar un talo mes elevat o treura una altre cantitat has d' anar a la caixa. , etc. etc. etc.

La Caixa de les comissions Cassà de la Sekva
3.

Deixant a part els clients de més edat, que per això és la Caixa d'Estalvis i Pensions (i comissions) de Barcelona, no entenc què hi fan en aquesta entitat els clients que, també per l'edat, se suposa que haurien d'estar habituats a la banca per internet, i no anar pel món amb una "cartilla" (llibreta) que té els dies comptats. Les cues que es munten a la Coma no són pròpies de l'èpica en què vivim. La Caixa s'hauria de posar les piles i fer un banc modern. Potser així no haurien de dedicar-se a vendre assegurances per la "family" ni a acribillar de comissions als soferts clients. P.D.: Fa molts anys vaig descobrir que hi ha altres bancs, i que són molt millors.

cassanenc cassà de la selva
2.

Verdaderament el servei que ens dona aquesta entitat centenària al poble és lamentable. Amb cues de més de vint persones esperant que els atengui un sol empleat que és qui s´emporta la mala maró dels clients. I mentres, els altres empleats mirant cap un altre costat. Volen que la gent s´acostumi als caixers, diuen, però els dos caixers son antics i, tal i com diu qui fa aquesta carta, bruts i deixats. Quan no s´espatlla un, s´espatlla l´altre. No crec que Cassà es mereixi aquest tracte per part del que diuen (quina gràcia) que és el millor banc de l´estat. Ara que, davant d´un mal tracte ja sabem quina opció tenim....

Comenta aquest article