Als nostres lectors i lectores

Editorial

Ja fa uns anys que des de Llumiguia, en la reunió anual que fem per informar els lectors i lectores i col·laboradors i col·laboradores, expliquem les dificultats que representa posar cada mes la revista al carrer i els equilibris econòmics que ens cal fer per ser fidels als que ens demanen els cassanencs i posar a l’abast de tothom la possibilitat de compartir informacions i idees.

Els darrers mesos han estat especialment durs -per a tothom, no ho oblidem, la crisi en afecta a tots- i ens ha portat a una situació econòmica difícil que intentarem resoldre amb el suport de tots aquells que des de sempre heu feu costat a la revista.

Cinc anys després de fer el darrer canvi en el preu de Llumiguia, el proper 2011 ens veiem obligats a demanar un esforç a tots els lectors i col·laboradors per poder mantenir la nostra revista cada mes de manera puntual a la llar de tots els interessats i per això el cost de cada exemplar passarà a ser de 4 euros i el cost la subscripció anual passarà a ser de 45 euros.

Aquest seria la informació freda de la resolució que hem pres des d’Editora Cassanenca per intentar superar la crisi que ha afectat de manera important el procés d’edició mensual de la revista Llumiguia i que hem de transmetre a tots aquells que cada mes ens fan confiança, als vuit mil lectors (dades del Baròmetre de la Comunicació de Catalunya) que són fidels a un mitjà de comunicació que fa prop de setanta anys que porta la informació del nostre poble a tots els cassanencs i cassanenques.

Aquest canvi en el preu que té com a primera justificació l’adaptació als canvis en la nostra societat (l’increment s’adequa a l’IPC d’aquests darrers cinc anys, sense tenir en compte l’IVA) i a la necessitat d’ajustar el preu de la revista al cost real per garantir la permanència del producte a les vostres llars i quioscos i establiments de Cassà.

Simultàniament a aquest increment en l’edició paper, volem oferir una via diferent de llegir cada mes la informació de la revista aprofitant les possibilitats que ens ofereixen els mitjans electrònics i per això presentem el Llumiguia digital (eLLIG)que cada mes s’oferirà als lectors de la revista en paper amb uns continguts més amplis i amb més imatges i informacions dels que poden aparèixer en la revista en paper. A partir del mes de gener de 2011 podreu llegir el Llumiguia a través d’Internet i també despenjar-vos continguts que us interessin, però amb l’objectiu d’ampliar amb una major informació d’aquells temes que apareixen a la revista.

El Llumiguia digital també podrà ser llegit (puntualment el dia 1de cada mes) per aquells nous lectors que no volen subscriure’s a l’edició en paper i optin per llegir la revista només a la xarxa. Per 15 euros anuals oferim als lectors l’eLLIG una edició que, amb un preu més mòdic, ofereixi els continguts de la revista amb més imatges i informacions.

Per tant, a partir de l’any 2011 us oferim:

Llumiguia en paper, i recepció de l’edició digital (més àmplia en continguts que la revista), pel preu de la subscripció normal (45 euros). Pels subscriptors de fora de les comarques gironines el preu de la subscripció s’incrementarà amb el cost de la distribució.

Llumiguia només digital (eLLIG) (15 euros a l’any)
Els lectors que vulguin comprar el Llumiguia al quiosc, al preu de 4 euros només tindran accés a la versió escrita.

Els lectors que vulguin rebre l’edició digital cal que formalitzin la butlleta adjunta en el document pdf i ens la facin arribar a la redacció de Llumiguia.

A partir del dia 1 del mes de febrer rebran per correu electrònic l’edició electrònica eLLIG. També podeu formalitzar la inscripció a través de la web: http://cassadigital.cat. Recordem que encara que sigueu subscriptors de l’edició paper si a més voleu l’edició digital, cal que ho comuniqueu formalitzant aquesta butlleta i enviant-la la nostra redacció (Ctra. Provincial, 93 - 17244 Cassà de la Selva) o per correu electrònic a llumiguia@gmail.com.

A la resta de lectors els mantindrem les condicions de subscripció fins al moment.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article