PREVISIÓ D'AVUI

Màxima: 28 Cº
Mínima: 12 Cº
sol
PREVISIÓ DE DEMÀ

Màxima: 24 Cº
Mínima: 12 Cº
Matí
Tarda

DIMECRES, 25 ABRIL 2018 | 14.27hh

Actualitat


Nou rècord de participants a la XIV edició

David Ruiz repeteix triomf al Correcurts de la Macca


Cultura,Lleure i festes,Societat DIUMENGE, 4 FEBRER 2018. 21:00h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Amb un total de 32 curts presentats, que representa un nou rècord de participació, aquesta vespre s'ha fet la gala final de la MACCA 2018, amb la projecció dels curts presentats a concurs i el lliurament dels premis als guardonats. David Ruiz, de Figueres, guanyador l'any passat del concurs, ha tornat a ser el primer classificat d'enguany.



Tots els guardonats al final de la gala dels correcurts 2018 Tots els guardonats al final de la gala dels correcurts 2018
L'equip guanyador L'equip guanyador
Mateu Ciurana ha obtingut un doble guardó Mateu Ciurana ha obtingut un doble guardó
El públic ha pogit votar el seu curt preferit El públic ha pogit votar el seu curt preferit
Premi al millor guió Premi al millor guió






Entre els 32 curts presentats hi havia  temàtiques i guions per  a tots els gustos, alguns d'allò més reivindicatius amb temes de treball, sexe o política. El públic, com l'any passat, ha pogut triar el que li ha agradat més, votant amb el mòbil des de la mateixa sala i també s'ha atrgat el premi Miquel Porteri Moix, escollit per un jurat de representants de cineclubs de Catalunya.

El quadre d'honor del XIV concurs de Correcurts de la MACCA 2018 ha estat el següent:

Millor intèrpret: Ester Bertran
Millor guió: Sofia Lampkin
Prmei Públic: Marcos
Premi Miquel Porter i Moix  (200€): Els pares també canvien bolquers, de Mateu Ciurana
3r premi (100€): Pitu Gargall, de Divina Tramoia
2n premi (200€): Els pares també canvien bolquers, de Mateu Ciurana
1r premi (500): Atrapats sense bolquers, de David Ruiz


Lectures 935 lectures  comentari 12 comentaris



Comentaris

david ruiz 5 FEBRER 2018 17.53h Figueres

Només puc dir que t'entenc perfectament, Núria. Durant uns anys vaig estar en la teva mateixa posició que la teva perquè també es va donar el cas que es van repetir alguns vencedors. T'asseguro que no hi havia favoritismes llavors, ni tampoc ara. Els jurats són independents i cada un és un món diferent i això t'ho dic per experiència pròpia. En el meu cas, però, aquesta situació que ara critiques em va motivar a seguir endavant i intentar aprendre i millorar. Per mi, el correcurts ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

VILMA 5 FEBRER 2018 17.30h Girona

Hola Núria, i a qui s'identifiqui amb la teva opinió. Ben lamentable i trist, crec, el que dius en els comentaris, que a mi el que em mostren és més una rebequeria pròpia de l'hora del pati a l'escola, que no pas una argumentació carregada de pes.



Si a la Meryl Streep o a Jack Nicholson, per posar d'exemple, no se'ls hagués reconegut i premiat el seu talent artístic ni la seva capacitat de treball, en aque... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

ANÒNIM 5 FEBRER 2018 15.59h Cassà de la Selva

Hola Núria.
Seria una llàstima que l'any que ve no participessis. Any rere any veig la teva evolució com a actriu, tant en el grup de teatre com en els tres curts que heu presentat. Jove, bella, i amb molt de talent.
Interpretes molt bé, et fas el personatge teu i el públic gaudeix amb tu.
La teva bellesa i el teu saber estar, és innat.
No perdis el temps amb coses secundaries com el premi. Segueix gaudint i segeuix fent gaudir als cassenencs. Aprofitar per felicitar també a tots els int... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Carles Brucet Font 5 FEBRER 2018 15.12h Cassà

#8 Gràcies pel teu comentari, Anònim, en prenem nota. T'haig de dir, però, que la composició del jurat l'expliquem en totes les entregues, i de fet cada any en puja algun membre a donar premis, aquest any també. Intentem que siguin diversos, i per això hem tingut periodistes, crítics de cinema, artistes plàstics, escriptors, professors i docents, cinèfils... i sempre intentem que també hi hagi gent de Cassà. No sempre és senzill trobar gent, però tal com he comentat abans, els hem ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

anonim 5 FEBRER 2018 14.03h

#4 Personalment penso que quelcom interessant seria saber què és el que valora exactament el jurat. Els participants només saben que hi ha un objecte, localització, paraula... que han de sortir en el curs i tenir-hi un pes important en ell.

Fins aquí estem d'acord, però per entendre les votacions, estaria bé saber què és el que es valora exactament.

D'altra banda no dubto del jurat però si que penso que no estaria de més que potser es busqués un jurat més divers, de fet ni tan so... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Carles Brucet Font 5 FEBRER 2018 11.00h Cassà

#6 Hola, en resposta a la pregunta de l'Anònim, el jurat d'aquest any no té res a veure amb el dels anys anteriors. De fet, tal com us comentava abans, el renovem cada any i durant aquest temps han passat prop de 60 persones diferents a fer aquesta tasca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Mateu Ciurana 5 FEBRER 2018 10.17h

Es una reflexió molt interessant i trista.
Potser no vaig explicar-ho be, però em vaig sentir una mica incomode de pujar 2 cops. Crec que ho vaig manifestar públicament.
Penso que una bona idea seria que els dos jurats es comuniquéssin i que és premíessin més pel·licules.
També voldria dir que els que em conèixen saben que seria incapaç de formar part d'un jurat.
Finalment, estic segur que el meu millor correcurt no va ser premiat.
Entenc molt i molt be el que dius, però no crec q... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Anònim 5 FEBRER 2018 08.37h

Gràcies Núria per dir tant clar el que molts pensem i mai diem! Jo em pregunto, sabem si el jurat també és el mateix de l'any passat? I dels anys anteriors? Pk si és així tocaria anar renovant... Salut i bon dilluns!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Carles Brucet 5 FEBRER 2018 00.52h Cassà

#1 Hola de nou, deixeu-me afegir una altra qüestió: el jurat d'aquest any no tenia cap idea de quins havien sigut els guanyadors de les anteriors edicions. I, a més de deliverar al marge del cineclub, han decidit el palmarès per unanimitat. Repeteixo que les seves decisions no són les nostres, i per això em saben greu expressions com "favoritismes" i "repartir-se el pastís ", perquè nosaltres l' únic que ens repartim és la feina, la il·lusió i, també, els maldecaps. Gràcies de no... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

Carles Brucet 5 FEBRER 2018 00.37h Cassà

#1 Hola Núria (i tots els participants i espectadors del Correcurts). Com a membre del cineclub Vuitimig, lamento que tinguis aquesta opinió sobre el concurs, i em sap greu. Deixa'm puntualitzar, però, algunes qüestions. En primer lloc, des de la primera edició del Correcurts els organitzadors hem tingut clar que les decisions del jurat han de ser independents de la nostra opinió, i mai els hem alliçonat sobre qui considerem que ha de ser premiat, ni els hem intentat influir de cap ma... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1
-
2 >




Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web cassadigital.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa
Previsualització del comentari

La direcció del web Cassà Digital de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg. Veure la normativa


giny

giny

giny

giny

giny

Cartes dels lectors

Agermanament municipal

Pere, Peret, pintor Pintor, òbviament

En solidaritat amb la repressió que està rebent per culpa de l’informe de la Guàrdia Civil enviat al jutge Llarena respecte dels actes esdevinguts el dia u d’octubre, jo ...

Llegir més
Lectures 74 lectures   Comentaris Cap comentari

Galeries

giny












giny

Entitats

1.11.2016. 00:00h

NOU COORDINADOR A L'ESCOLA DE TENNIS

  ÁLEX CONDOM GÁMEZ , NOU RESPONSABLE DE L’ESCOLA DE TENNIS Va començar a primers de ... Llegir més

Lectures 1107 lectures   Comentaris Cap comentari
17.10.2015. 20:34h

GRÀCIES CASSÀ !!

 L’ONCOTRAIL ES CONSOLIDA I RECAPTA MÉS DE 90.000 EUROS El 3 i 4 d’octubre es va celebrar amb gran ... Llegir més

Lectures 1501 lectures   Comentaris Cap comentari
21.11.2014. 20:18h

Guspira Teatre emprèn la temporada tardor-hivern.

Després de l’estrena de la nostra darrera obra, Sopar Fred, a finals de febrer d’enguany, ja teníem ... Llegir més

Lectures 1682 lectures   Comentaris Cap comentari

Visita totes les entitats



giny

publicitat
LLimas SL

Agenda

26

abr

DIJOUS, 26 ABRIL 2018. 17:00h
Llar dels jubilats

BALL BERENAR al Casal de Jubilats

28

abr