La Selvatana torna a triomfar amb la Serenata de Festa Major
Robet Mundet agraeix la feina feta per l'anterior equip municipal

El nou alcalde de Cassà, Robert Mundet (JxC), ha aprofitat el tradicional parlament de la serenata de Festa Major per agrair la feina feta per l'anterior equip de govern d'ERC tant en la programació de la Festa Major com en general per Cassà. Mundet, que va ser escollit dissabte com alcalde de la vila, ha promès que amb el treball del seu equip esperava que els fruits del nou equip també es notessin al poble i ha reconegut a l'Orquestra Selvatana amb uns rams de flors i amb un nou regal en forma de taps trefins, un per cada membre de l'orquestra.
La serenata de la Selvatana ha aplegat diferents estils musicals i ha tornat a omplir de gom a gom la nau polivalent amb un públic que no s'ha cansat d'aplaudir fins que no ha arribat el bus final "Girona m'enamora" que ha estat un gran colofó a la vetllada.
La festa de Cassà continua dimarts amb els espectacles "Cassà es vesteix de música" que durant bona part de la jurnada ompliran carrers i places de grups i intèrprets.




Heu vist la mitjana d'edat del públic de la Selvatana? Crec que ja no tenen temps ni de reinventar-se. (I això va també per les altres orquestres d'envelat).
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari