Esquerra Cassà denuncia la retirada de la pancarta per la república de la façana de can Nadal

Des d’Esquerra Cassà han manifestat la seva preocupació per la retirada de la pancarta de l’Associació de Municipis per la Independència del balcó de l’Ajuntament després del pacte entre JxCat i el PSC.
En la comunicació d'ERC Cassà es manifesta que "avui entrarem una sol·licitud demanant el perquè de la retirada i reclamant que es torni a col·locar, mostrant el suport explícit del nostre consistori amb la construcció de la República Catalana i la llibertat dels presos i preses polítics".
El comunicat d'Esquerra penjat al web inclou les dues fotografies que us adjuntem.


Si la sol·licitud del grup d'esquerra es demanar el perquè de la retirada del "Republiquem" i reclamant que es torni a col·locar, fonamentant la petició en "el suport explícit del nostre consistori amb la construcció de la República Catalana i la llibertat dels presos i preses polítics" crec que no cal i que es molt més explícit al suport als presos amb els 3 cartells de llibertat presos polítics que amb la pancarta de "Republiquem", pancarta que quan el vent la mou una mica casi no es pot llegir. A més, ara a la espera de la sentència es més apropiat el de llibertat presos que la que hi havia, que es va posar l'octubre de l'any passat per l'aniversari del 1 Oct.
Molta pressa per a criticar. A poc a poc i bona lletra,
podeu argumentar-ho tant com vulgueu, però la pancarta podia compartir espais amb domassos de llibertat perfectament,
si no sou capaços de respectar una trista pancarta posada per l'anterior equip, dono per fet que un pacte de govern amb ells no hauríeu sigut capaços ni de signar un sol decret d'alcaldia plegats....
Doncs no. La pròxima decisió no es la que dius, si no la de posar 3 pancartes de llibertat presos polítics a cada balcó de la façana de l'Ajuntament, com ha fet.
Si la sol·licitud del grup d'esquerra es demanar el perquè de la retirada del "Republiquem" i reclamant que es torni a col·locar, fonamentant la petició en "el suport explícit del nostre consistori amb la construcció de la República Catalana i la llibertat dels presos i preses polítics" crec que no cal i que es molt més explícit al suport als presos amb els 3 cartells de llibertat presos polítics que amb la pancarta de "Republiquem", pancarta que quan el vent la mou una mica casi no es pot llegir. A més, ara a la espera de la sentència es més apropiat el de llibertat presos que la que hi havia, que es va posar l'octubre de l'any passat per l'aniversari del 1 Oct.
Molta pressa per a criticar. A poc a poc i bona lletra,
Ha de ser trist ser un ignorant!
Ha de ser maco saber idiomes.
Jo ni faig futurologia ni justifico l'acribillada d'impostos. Em baso en fets. No sé què faran els que ara governen, però sí sé les dificultats que tenen els jubilats i pensionistes que, cobrant 400 o 500€ mensuals, han de pagar un IBI totalment desorbitat. I també sé què en pensen de les famoses "bonificacions" que aplicava ERC.
Dóna gràcies que per tu la prioritat número 1 de Cassà sigui la pancarta.
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari