101 kms i 26 hores: Toni Duran fa un Everesting!
Ha superat un desnivell acumulat de 8.848 metres

Aquest cap de setmana, el cassanenc Toni Duran i Pibernat, ha aconseguit un nou repte, fer l'Everesting sense descans.
Aquesta gesta consisteix a caminar o córrer repetidament un trajecte fins a aconseguir els 8.848 metres, de la muntanya més alta del món.
El cassanenc ja fa temps que li donava voltes per intentar-ho, i finalment aquest cap de setmana i en el seu primer intent, ho ha aconseguit.
El repte va començar divendres, 21 de novembre, a les 5 de la tarda, i va aconseguir acabar-ho en menys de 26 hores ininterrompudes. Per finalitzar-ho encara va tenir forces per pujar al Balcó de Les Bruixes, a fer-se la foto final amb totes les persones que en aquell moment estaven amb ell.
El lloc escollit per aconseguir aquesta fita ha estat una pista d'uns 1.700 metres i un desnivell de 160 metres de Montnegre. Alguna part d’aquest tram tenia un pendent del 30%, el que ho feia molt exigent a l’hora de pujar-ho i baixar-ho repetidament fins aconseguir els 8,848 metres.
Durant tot el repte i amb més o menys quantia, sempre ha tingut l’escalf i suport de companyes i companys que, habitualment van amb ell a practicar algun tipus d'esport. No cal dir que alguns moments van ser durs, ja que al cansament acumulat, i la part emocional, s’hi va afegir la nit més gèlida de l’any, amb temperatures de dos o tres graus, en la qual cada pujada i baixada es feien eternes.
Més de 25 hores seguides amb una nit com aquesta, donen per molt, i és molt fàcil pensar a abandonar, però el seu esperit de superació constant, la seva perseverança en aconseguir-ho i cal dir-ho de nou, els seus companys/es que van cobrir les gairebé 26 hores de trajecte, van fer que el cassanenc Toni Duran i Pibernat acumulés aquests 101,58 km i 8.896 metres de desnivell positiu a les seves cames.
Duran, fa un parell d'anys, ja va fer 100 kms pels corriols de les Gavarres, i avui, podem escriure aquest nou repte al seu currículum.
Però això no acaba aquí, perquè cada gran gesta assolida mereix la seva recompensa.
En Toni, amb bona part de l'equip que el va acompanyar, van acabar al voltant d'una taula brindant a la vida i per moltes més proeses!
Enhorabona, SèriesMan!






Bon dia!!
Vull donar les gràcies a tots i totes els que vau estar al seu costat, nit i dia, donant-li suport. No tinc paraules per acabar d’agrair-vos tot el que vau fer; sou estupendos 🤗 i això ho portaré sempre dins meu.
També a la família, que en les últimes pujades vam ser allà fent-li costat, i sobretot la seva filla Natàlia, que va arribar i no el va deixar ni un moment, pujant i baixant al seu costat. 🤗
Torno a repetir, i ho repetiré sempre: gràcies pel vostre suport; sense vosaltres no hauria sigut possible. 💪🏽💪🏽
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari