Jornada esportiva i cooperativa de l'alumnat de sisè de Cassà

La setmana passada, el camp de futbol municipal va acollir una jornada lúdica i esportiva adreçada a l’alumnat de 6è de primària de les tres escoles del municipi. En total hi van participar 156 alumnes. Aquesta jornada esportiva sorgeix arran d’una proposta feta pel Consell d’Infants Municipal el curs passat.
Aquesta matinal esportiva ha estat també dissenyada Consell d’Infants Municipal, amb el suport de l’Ajuntament a través de la seva àrea d’Educació. Per la seva part, el Consell Esportiu del Gironès es va encarregar de l’organització de l’activitat, en la que els alumnes es van dividir en 10 grups mixtos barrejant infants de tots els centres i iniciant la trobada amb un joc de coneixença.
Segons informa l’Ajuntament, al llarg del matí, els infants van participar en diverses activitats cooperatives, com L’illa i els terratrèmols, Tro!, La catifa màgica, Caipirinha o El nus humà. Tots els jocs estaven dissenyats per fomentar la cooperació, la coordinació i la planificació conjunta, contribuint a enfortir els vincles entre l’alumnat de les diferents escoles.




No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari