Àlex de Dios, subcampió del Dutch Open G2
Prova puntuable per al rànquing mundial de taekwondo

ÀLEX DE DIOS, SUBCAMPIÓ DEL DUTCH OPEN G2
El cap de setmana del 14 i 15 de març es va disputar a Eindhoven el prestigiós Dutch Open G2 de taekwondo, un dels campionats més importants i de més nivell d’Europa. La competició va reunir prop de 2.000 esportistes de les categories cadet, júnior i sènior, i és puntuable per al rànquing mundial.
El club Team ADJ hi va estar representat per Àlex de Dios, que va competir en la categoria sènior de -58 kg i va aconseguir una destacada medalla de plata.
El seu camí fins a la final va ser brillant: va superar el representant de Guatemala per 2 assalts a 0, el de Geòrgia també per 2-0 i, als quarts de final, es va imposar al competidor de l’Aràbia Saudita —campió d’Àsia i subcampió del món en els Jocs Militars— per 2-1.
Amb la medalla ja assegurada, Àlex de Dios va accedir a les semifinals, on va dominar clarament el rival italià per 2-0. A la final, però, va caure per 0-2 davant el representant grec, proclamant-se subcampió del torneig. Tot i el resultat, els dos assalts van ser molt ajustats.
Cal destacar que el competidor grec és actualment el número 2 del rànquing olímpic, a més de campió del món júnior i tercer classificat en l’últim Campionat del Món sènior.
També cal posar en valor la gran feina del seu entrenador, Adrià de Dios, ja que conjuntament amb Àlex formen un equip molt sòlid i compenetrat, fet que ha estat clau per assolir aquest excel·lent resultat.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari