Pau Presas tornarà a ser el candidat de Fem Cassà
Política, Societat, Esports, Economia, Lleure i festes, Cultura, Entitat

L’actual alcalde de Cassà de la Selva, Pau Presas, ha estat escollit aquest dissabte com a candidat de Fem Cassà per les properes eleccions municipals en una assemblea celebrada a la Sala Galà amb un suport unànime de tots els assistents (47 persones) amb un sol vot nul.
Durant la seva intervenció, Presas ha reivindicat la feina feta pel govern municipal durant els darrers tres anys i ha defensat la necessitat de donar continuïtat al projecte de transformació del poble iniciat per Fem Cassà. “Fa quatre anys vam començar aquest projecte amb la voluntat de transformar Cassà i abordar els principals reptes de futur. I avui els canvis són evidents i milloren clarament el nostre poble”, ha afirmat.
L’alcalde ha remarcat que el projecte de Fem Cassà “posa els interessos del poble i dels cassanencs i cassanenques per davant de tot” i ha destacat que la plataforma agrupa persones de sensibilitats i trajectòries diverses amb un objectiu compartit: “millorar Cassà de la Selva i fer avançar el poble”.
Així mateix, Presas ha fet balanç d’algunes de les actuacions impulsades durant el mandat, com el desplegament del porta a porta, la millora de la neteja viària, les accions d’embelliment del poble, i ha esbossat els projectes de futur, com la necessitat de dotar el municipi de tots els serveis i infraestructures necessàries per tenir qualitat de vida, incrementar l’oferta d’habitatge perquè els joves es puguin quedar a Cassà, la construcció de la nova biblioteca, la rehabilitació de Can Frigola i de la plaça de la Coma, l'arranjament de la carretera provincial, o la renovació de la zona esportiva entre d’altres.
També ha reivindicat el model de proximitat de Fem Cassà, assegurant que “Sempre hi som, quan les coses van bé i quan les coses van malament. Som els únics que hem visitat tots els barris, carrer a carrer i casa per casa, per conèixer el que necessiten els cassanencs i cassanenques de primera mà”, i ha defensat una manera de governar basada en “ser-hi cada dia i escoltar tothom”.
Mirant al futur, Presas ha fixat com a prioritats l’accés a l’habitatge, la transformació urbana, la millora dels equipaments culturals i esportius, l’impuls de l’activitat econòmica i industrial i la consolidació d’un poble “amb qualitat de vida, més amable, accessible i orgullós del que és”. “Som els que fem que les coses passin. I volem continuar-ho sent”, ha conclòs davant l’aplaudiment dels assistents.



No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari