Primer concert del festival Entorns

Ahir es va donar el tret de sortida del festival Entorns, creat per donar a conèixer diversos espais de Cassà a través de concerts de petit format.
El primer dels tres concerts va tenir lloc a Can Comas, amb protagonistes cassanencs: la Jove Orquestra de Cassà, la coral Tutti Veus, i les solistes Gemma González, Cristina Puig, Queralt Bosch i Laura Pagès; que van interpretar cançons com Vestida de Nit, de Sílvia Pérez Cruz, La botiguera, d’Antoni Mas o Escriurem, de Miki Núñez.
Abans, però, no hi podia faltar una mostra de doma i salts de cavall per part de l’alumnat del centre eqüestre; ni tampoc l’oportunitat de tastar productes cassanencs i de les Gavarres. Concretament, hi van participar el restaurant Momo, la pastisseria Nèctar, la gelateria Simfonia, la ratafia Malhivern, i cerveses Conill.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari