El regidor cassanenc Pau Presas (ERC) serà vicepresident primer de la Diputació de Girona
Robert Mundet serà conseller comarcal
Política, Societat, Esports, Economia, Lleure i festes, Cultura, Entitat

Ahir a la tarda, el president de la Diputació de Girona, en funcions, Miquel Noguer, per JxCat i Pau Presas, regidor de Cassà per ERC, van anunciar un acord per governar conjuntament la Diputació de Girona. La presidència serà per JxCat, Miquel Noguer, i la vicepresidència primera per a ERC, Pau Presas.
Miquel Noguer va assenyalar que aquest «és un govern potent i natural i per governar durant tota la legislatura». Pau Presas va destacar el moment polític excepcional per a la unió de l’independentisme.
Durant la presentació van assegurar que totes les forces polítiques compromeses amb el país han estat generoses. I que dintre un context d’unitat estratègica de l’independentisme, totes quatre diputacions - i també la Diputació de Girona- són una peça clau pel suport a l’independentisme.
Robert Mundet, al Consell Comarcal
Pel que fa als òrgans de govern comarcals, l'alcalde de Cassà, Robert Mundet (JxC) serà conseller comarcal del Gironès a l'espera de formalitzar-se l'acprd pe ral govern d'aquest ens on JxC hi té majoria.
Per altra banda el que fou regidor de CiU a Cassà (1996-1999), Lluís Martí Arderiu, que actualment resideix a Girona, va ser escollit regidor per JxC i serà un dels homes forts de l'equip de govern de Marta Madrenas a l'Ajuntament de la capital. Martí serà el responsable de l'àrea de Territori, que estarà formada per Medi Ambient; Urbanisme i Activitats; Mobilitat i Via Pública, i inclourà també Cooperació.


No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari