Apartat del servei l'agent detingut a Palamós
En relació a l'atropellament i fets posteriors del passat dijous 25 a Palamós, en què es va veure involucrat un agent municipal de Cassà de la Selva, l'Ajuntament ha comunicat que aquest agent va ser apartat del servei immediatament com a mesura cautelar i amb una duració indefinida.
Segons informa l'Ajuntament, a més s'ha incoat un expedient disciplinari com a falta molt greu a l'agent. El consistori estudia presentar-se com a acusació davant els tribunals que abordin aquest cas mitjançant els serveis jurídics municipals.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari