L'Ajuntament posa en marxa la seu electrònica

Política

Avui, 22 d’agost l’Ajuntament de Cassà de la Selva ha posat en funcionament la seva Seu Electrònica.

Amb aquest nou servei el ciutadà, prèvia identificació, té la possibilitat les 24 hores al dia i els 365 dies a l’any, de fer tràmits amb l’Ajuntament i consultar les seves dades d’empadronament i tributàries, l’estat dels seus expedients i les sol·licituds realitzades, amb total seguretat.

Segons informa l'Ajuntament, pel que fa als tràmits, en aquests moments pot obtenir automàticament els volants d’empadronament i de convivència, pot realitzar instàncies, queixes i suggeriments, pot fer comunicats de crema i pot sol·licitar llicències d’obra menor i fraccionament de rebuts. Aquest número de tràmits és només el punt de partida d’un catàleg de tràmits i de serveis que s’anirà incrementant periòdicament amb la voluntat d’acostar al màxim l’administració al ciutadà.

A banda d’aquesta interacció amb l’Ajuntament, el ciutadà pot consultar, amb garantia d’integritat i veracitat, la informació del tauler d’anuncis, les actes dels plens del darrer any, les ordenances i els reglaments, els pressupostos, el catàleg de tràmits, etcètera.

Amb la posada en marxa de la Seu Electrònica l’Ajuntament de Cassà de la Selva anuncia que fa un pas endavant per posar al servei del ciutadà les noves tecnologies i per complir la Llei 11/2007, de 22 de juny, d‘accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article